Siren Glitter and Gore Paketi
Mahzen avcılığı deneyiminizi yepyeni bir tarzla geliştirin! Bu paket Siren için Phaselock and Roll kafası ile Vaguely Outrageous görünümünü içeriyor; karakter özelleştirme menüsünden bu görünümleri bulabilirsiniz!