Sinsonasty Mangles
Sinsonasty Mangles Takımı Mangles, geçen MFL sezonunu en sıcak outsider-takımı olarak hayrete düşürdü. Mayhem Bowl'a gittiler ama eşit bir kavgada kaybettiler. Üst düzey QB Bro Shiesty ve hızlı WR Bizarre Ace içerir. Başka hiçbir takımda Mangles 'tan daha delici ve patlayıcı bir pas-alma grubu yoktur. Buna etkileyici bir hız oyunu ve sokma ve sert bir savunma ekleyin ve Mangles, ligdeki herhangi bir takıma rakip olmak için gereken tüm güce sahip olur. Concrete Jungle Stadium Mangles takımına karşı veya takım için oynarken, Sinsonasty'nin en kötü mahallelerinden daha tehlikeli tuzaklarla dolu Concrete Jungle stadyumuna girersiniz. Bu kentsel orman, uçan sivri uçlar, ateşli çukurları ve diğer mutant tuzaklarla doludur. Müzik teması No Place to Hide Yaratıcılar: John Hedges Ross APM Music tarafından sağlanmıştır Bu ekleme Mutant Football League'ın temel bir oyun gerektiriyor.