Sihirli Kız Kozmetik Paketi
Sihirli Kız kozmetik paketi, Miriam'ın varsayılan görünüşünü değiştirerek iblislerle şık bir şekilde savaşabilmesini sağlıyor! Bu kozmetik paketi, set olarak veya tek başına kullanılabilen altı eşsiz öğe içerir. Setin tamamını donandığında karakterin göstergeleri, bu kozmetik için özel hazırlanmış eşsiz bir görünüme bürünür. Her öğenin kendine ait istatistiği vardır ve bu öğeler, üretim ile yükseltilebilir. Tekli öğeler şunları içerir: * Miri Asası (SİLAH) * Miri Peruğu (KAFA) * Miri Elbisesi (GÖVDE) * İletişimci (AKSESUAR) * Bu-chan'ı Çağırma (PARÇACIK) * Evcil Hayvan: Bu-chan (EVCİL HAYVAN)