Ship of Fools - Deep Sea Duo
Yeni Fools ezici derinliklerden fışkırdı. Derin Deniz İkilisi ile mürettebat seçeneklerini genişlet. Angus: Parlak bir geleceği ama karanlık bir geçmişi var. Yadigârı Kör Edici Yem, yansıyan mermi hasarını azaltır; ancak mükemmel zamanlamayla delme ve hedef bulma özelliği ekler. Jules: Baskı altında gelişir. Yadigârı Koleksiyoncu Mıknatısı, bir alanın hükümdarını yendikten sonra rastgele bir biblo almanı sağlar.