Shining-Gold Super Winner Outfit for Nitro
Nitro çok uzun zaman önce, henüz gençken, kas gücü gerektiren tuhaf işler yapardı. Bu işlerden biri de yerel güreş liginde dövüşmekti. Bugüne kadar katıldığı en büyük dövüşte kazara rakibinin maskesini çıkarmış ve maçın ortasında fırsatçı bir hırsız maskeyi alıp kaçmıştı. Nitro hemen maçı durdurmuş, maskeyi geri getirdiğinde dövüşmeye devam edeceğini söylemişti. Ancak bir daha asla dönmedi. Bazıları o efsanevi maçı bitirmek için hâlâ maskeyi aradığını söyler...