Sherlock Holmes The Awakened - Fısıltılı Düşler Yan Görev Paketi
The Awakened dünyasını ana görevin ötesine taşıyan heyecan verici yan görevleri ortaya çıkar. Dedektiflik maceralarına olan ihtiyacını karşılayacak yeni hikâyeler, bulmacalar ve araştırmalara yelken aç. Tüm bu kafa karıştırıcı gizemleri çözmek ve arkalarındaki olağanüstü gerçekleri ortaya çıkarmak için bütün dedektiflik becerilerine ihtiyacın olacak. Bu DLC aşağıdaki görevleri içerir: Hayaletli Ev Diğer Tanrılar Çocukların Hayalleri Akıntı Tersine Döndü Duvarlardaki Kurbağalar Kader Mahkûmları Bu DLC ayrıca aşağıdaki eşyaları içeren Dedektifin Gardırobu kozmetik setini de içerir: Veba Doktoru Kostümü + Maske Şık Takım Mor Yelek Sihirbaz Şapkası Vogel'in Gözlüğü Watson'ın Şık Takımı Heyecan verici ana hikâyeyi mükemmel bir şekilde tamamlayan Fısıltılı Düşler Yan Görev Paketi, The Awakened'a altı ek vaka daha ekler.