Sharpshooter Paketi
Sharpshooter Suit ve SMP-90 Sharpshooter içerir.Sharpshooter Suit: Bu elit askeri giysi, UN14 Snake Bite Özel Kuvvetler Bölümü için tasarlanmıştı. Maksimum koruma için yüksek darbeli zırh ve Snake Bite birliklerinin Geri Çekilmek Yok sloganına sahiptir.SMP-90 Sharpshooter: Bu silah, standart Seeker Tüfeği'nin modifiye edilmiş halidir. Tek atışta birden fazla ölüme neden olmak için geniş kesimli Line Gun'la donatılmıştır.Bu paket Tau Volantis Hayatta Kalma Kiti'ne dahildir.