Shang Tsung - Kombat Paketi Sürümü
Mortal Kombat'ın Ruh Büyücüsü ve unutulmaz sunucusu. Earthrealm'de doğan ve güçlü büyülerin peşinde amansız bir yolculuğa çıkan Shang Tsung'un yolu, Shao Kahn'ın ona Earthrealm'deki hiçbir büyücünün elinde olmayan karanlık bir güç bahşettiği Outworld'e düşer. Shang Tsung, bu korkunç büyü karşılığında Shao Kahn'a sonsuz sadakatini sunsa da güvenilir bir hizmetkâr değildir. Büyücülüğü ile Shao Kahn'ı alt edeceği günün hayalini kurmaktadır ve bunu başarmak için her türlü bedeli ödemeye hazırdır. Turnuva Büyük Ustası ve Ruh Hırsızı kostümlerini içerir.