Shadow of the Tomb Raider - The Price of Survival Eklentisi
Lara'nın en büyük düşmanının gizemini çöz! Trinity liderinin özel şifrelerini kırmaya çalışırken Lara Croft'un hem yepyeni ve zorlu bir mezar mücadelesinden hem de yoluna çıkan seçkin Paititi askerleriyle olan karşılaşmalardan galip çıkması gerekiyor.