Shadow of the Tomb Raider - The Nightmare Eklentisi
Uchu'nun sırrını öğren! Güçlü ve gizemli bir silahı ele geçirmeye çalışan Lara Croft, bu yepyeni mezar macerasında daha önce karşılaştıklarına pek benzemeyen düşmanlarla ve en ölümcül rakibiyle, yani kendisiyle yüzleşmeli.