Shadow of the Tomb Raider - Silah: Griff of Fear
Shadow of the Tomb Raider'da Griff of Fear silahına sahip ol. Tırmanmaya ve dövüşe uygun temel tasarımıyla düşmanların yere serilme olasılığı ve yerde kalma süresi artar.