Shadow of the Tomb Raider - Force of Chaos Donanım Paketi
Force of Chaos donanım paketiyle cehennemin en ilkel yaratıklarını düşmanlarının üzerine sal. Mermilere karşı koruma sağlayan plakaları olan ve çatışmalarda öldürdüğün düşmanlardan aldığın deneyimi arttıran akıllı kumaştan yapılmış Reptile Hide kıyafetiyle karmaşaya dal. Susturuculu pompalı tüfek Whispering Scourge ile düşmanlarına karşı avantaj sağlayıp onları yok et.