Shadow of the Tomb Raider - Fear Incarnate Donanımı
İçinde Scales of Q kıyafeti ve Grip of Fear ile gelen Fear Incarnate Donanımı'nı kaçırma. Scales of Q kıyafetinin kalın kürkü ve sağlam yapısı, yakın saldırılarda iki kat dayanıklılık sağlar. Grip of Fear ise hem tırmanmaya hem de dövüşmeye yarayan kullanışlı bir tasarıma sahip. Düşmanları bayıltmak artık daha kolay. Uzun süre baygın kalmaları da cabası.