Shadow of the Tomb Raider - Donanım: Myth Hunter
Myth Hunter Eşyaları paketiyle kendi destanını yaz! Myth Hunter Eşyaları paketi, ateş hasarından ve tökezlemekten korurken canının da daha hızlı iyileşmesini sağlayan Dragon Scales kıyafetini içerir. Ayrıca düşmanlarına fazladan ateş hasarı veren Serpent Lash yayı da senin olur.