Set of Akenash
Styx: Shards of Darkness’ta oyun deneyimini arttır! Akenash Set DLC ikonik Akenash Ekipmanı ve Akenash Hançerine erişmene olanak tanır. Akenash Ekipmanı - Styx'in ilk macerasından ilk ve tek, klasik ekipman burada! Styx bir klonu ne zaman toplasa, gözden kaybolmadan önceki süresi artar. Akenash Hançeri - Styx'in ilk hançeri. Eski fakat sağlam, bu paslı bıçak istila edilmiş kilometrelerce bataklık boyunca sürüklendi. Bu da her türlü ölümcül asitle kaplanmasına sebep oldu. Akenash Hançeriyle öldürülen biri anında erir.