SUPER CYBORG Super Cyborg, run'n'gun türünün klasiklerinin yolundan giden, zorlu, aksiyonun hiç durmadığı bir oyun! Gizemli bir adadaki ters giden bir bir dizi olayı araştırmak için görevlendirilen seçkin bir savaş cyborg'usun. Bilim insanları 'Xirxul yaşam formu' olarak bilinen acımasız ve güçlü bir yaratığı farkında olmadan uyandırdı ve tüm inasanlık için tehilke çanları çalıyor! Sonsuz biyolojik canavar sürüleri ve gelmiş geçmiş en zorlu boss dövüşlerinden bazılarıyla dolu 7 bölüm boyunca ateş et, koş ve sıçra. Bu adada hareket ettiğini gördüğün her şeyi yok et, çünkü eğer hareket ediyorsa... ölümcüldür! Dünyayı kurtarmaya hazır mısın? DEAD DUNGEON Dead Dungeon, mükemmel bir chiptune oyun müziğine ve klasik oyunların en iyi geleneklerine sahip ekstrem zorlukta bir 2D platform oyunudur. Bu oyun, sinirlerinin sağlamlığını test edecek ve sana çok fazla duyguyu aynı anda yaşatacak. Hikâye: Kötü adam seni şekerlerden mahrum bırakana ve her yaşayan şeyin ruhunu alana kadar kaygısız bir hayatın vardı. Şimdi gizemli zindandaki tüm ruhları ve şekerleri geri getirmek için zor bir yolculuğa çıkmalısın. --- Bu paketin bazı bölümleri manuel kurulum gerektirebilir (Oyunları ve uygulamaları yönetin).