Semavi Yoldaşlar Yığını
Işıldayan bir kostümle her türden odayı aydınlatın ya da semavi bir kedi yoldaşla geminizin yeni yıldızını bulun. Semavi Yoldaşlar Yığını; Kutup Yıldızı Kostüm Seti, Kutup Yıldızı Kedisi evcil hayvanı, Korsan Dükkânı'nda harcayabileceğin 550 Antik Sikke ve ücretsiz 25.000 bonus altını içerir.