Sébastien Loeb Rally EVO - Rallycross Pack
Yeni bir rallikros pisti, orijinal aksesuarlara sahip 2 araba ve 7 kariyer etkinliği! Yeni Rallycross Paketi DLC’si ile dünyanın en heyecan verici rallikros pistlerinden biri olan Hell pistinde var gücünüzle yarışacaksınız. Pakette sunulan iki yeni araba Hyundai Veloster Turbo ve Ford Focus RS09 ile Rallikros Dünya Turu serisi kapsamındaki ""New Era"" kategorisinde bulunan 7 kariyer etkinliğinde pisti test edin. Ne bekliyorsunuz? DLC'yi indirin ve gerçek ralli ile kıyasıya mücadele edin!