Sébastien Loeb Rally EVO - Class S The Prototypes
Sizlere tarihi yeniden yazma şansı veriyoruz! Lancia ECV, Toyota 222D, Vauxhall Astra 4S ve Peugeot Quasar daha önce hiç görmediğiniz şekilde karşınızda! Prototip sınıfı, daha önce pistlerde hiç görülmemiş dört arabadan oluşuyor. Bu arabalar, dünya için ne denli önemli olduklarını kanıtlamanızı bekliyorlar! DLC'yi indirin ve bu arabalar için yeni bir gelecek yaratın!