Seasonal Outfits Set
Şehirden özel bir kargo geldi ve içinde her sezon için yeni bir kıyafet var! Aşağıdaki dört kıyafetle karakterini özelleştir: - Bahar Hırkası (Spring Cow-digan): Çok sevimli görüneceksin! - Yaz Yağmurluğu (Summer Raincoat): Her fırtınaya hazır ol! - Sonbahar Pilot Ceketi (Autumn Aviator Jacket): Sonbaharda hüzünlenmene gerek yok! - Kışlık Denizci Ceketi (Winter Peacoat): En soğuk havalarda bile sıcacık tutar! *Bu eşyaları evinin önündeki mavi Kasadan aldıktan sonra şifonyerinde göreceksin. *Başa giyilen eşyaların giyilmesi için saç tarzı olarak seçilmesi gerekir. *Evindeki aynayı veya şifonyeri kullanarak kıyafetlerini değiştirebilirsin.