Season 2 Token
DiRT Rally 2.0, en küçük hatanın yarışını sona erdirebileceğini bilerek, dünyanın dört bir yanından ikonik ralli konumları arasında en güçlü arazi araçlarıyla oynaman için sana meydan okuyor.