Savaşçı Yggdrasil-U Seti
Bu paket, "Savaşçı" Tank kostümü için bir desen de dâhil olmak üzere beş dış görünüş öğesi içerir. Doğa Ana'nın armağanlarının alıcısı Yggdrasil-U! Bu dış görünüş öğelerini donan ve takımını kudretli dallarının altında koru! Şu içerik yer almaktadır: Savaşçı Yggdrasil-U Seti - Yggdrasil-U (Savaşçı: Eksokostüm Deseni) - Orman Koruyucusu (çıkartma) - Ekso Kabiliyeti (ifade) - Mükemmel iş çıkardın! (damga) - Oduncu (tılsım) Not: Bu sete dâhil olan ürünler, ayrı ayrı veya diğer setlerin bir parçası olarak da satın alınabilir. Lütfen aynı ürünleri tekrar almamaya dikkat et. Desenler, çıkartmalar ve tılsımlar, eksokostümlerin görünümünü değiştiren ve bunun dışında bir etkisi olmayan dış görünüş öğeleridir. İfadeler ve damgalar, oyun içi İletişim Çarkını özelleştirmek için kullanılabilen öğelerdir. Alınan ek içerikler, başlık ekranından oyun içi ana ekrana gidilerek kullanılabilir. Not: Bu DLC, yalnızca satın alınan Microsoft hesabında oynanabilir. Bir aile grubunun düzenleyicisi olsanız bile aile üyelerinin hesabından bu DLC'ye erişilemez.