Savaşçı α Erken Kilit Açma Bileti
Savaşçı α için erken erişim kazan! Bu kostüm, düşmanları patlatmak için yüklenebilir bir pompalı tüfek kullanır. İçerik: Savaşçı α: Taarruz Tüfeği Eksokostüm Erken Kilit Açma Bileti Not: Erken Kilit Açma Biletleri, ilgili eksokostümün kilidini açmış veya kilidini açma koşullarını karşılamış olsan dahi satın alınabilir. Kilidini açtığın bir eksokostüm için Erken Kilit Açma Bileti satın almamaya dikkat et. Bu sete dâhil olan öğeler, ayrı ayrı veya diğer setlerin bir parçası olarak da satın alınabilir. Lütfen aynı ürünü iki kez satın almamaya dikkat et. Alınan ek içerikler, başlık ekranından oyun içi ana ekrana gidilerek kullanılabilir. Not: Bu DLC, yalnızca satın alınan Microsoft hesabında oynanabilir. Bir aile grubunun düzenleyicisi olsanız bile aile üyelerinin hesabından bu DLC'ye erişilemez.