Saints Row IV Season Pass
Saints Row IV'ün sunduğu bu en iyi paketi edinin (diğer paketlere bunu dediğimizi söylemeyin). Season Pass, iki görev eklenti paketi ve uzaylı cephaneliğinde üst düzey silahlar içerir: Rectifier.