Şahaneler Şahanesi Makineler
Bu eşsiz özel blok ve Better Future (Hava Gemisi) ile GeoCorp (Lokomotif) kuruluşu temalı görünüm setinden faydalanarak mühendislik öncülerinin izinden git.