Runaways Seviye ve Karakter Paketi
Runaways Seviye ve Karakter Paketine erişmek için hemen indirin! Runaways karikatür dergisinden esinlenilen bu yepyeni seviye paketinde, oyuncular denizin altındaki Marine Vivarium bölgesine seyahat edecek. Burada ""The Pride"" adlı sabıkalı ebeveynlerinin üzerlerine saldığı kaos ile yıkımdan kaçmaya çalışacaklar. Deniz tabanına saplanmadan önce Leapfrog aracını tamir edip kaçmayı başarabilecek misiniz? Kendi Runaway maceranıza Nico Minoru, Karolina Dean, Gertrude Yorkes, Old Lace, Molly Hayes, Alex Wilder ve Chase Stein gibi oynanabilir karakterlerle başlayın.