Rossi Ford Focus Rally Car 2009
Valentino Rossi'nin 2009 Monza Rally Show'da sürdüğü Ford Focus'u garajınıza ekleyin ve pistte onun yaptığı gibi, kazanmak için yarışın! Ayrıca, Academy'den sürücülerle kullanabileceğiniz Focus'unuz için 11 yeni logo indirebilirsiniz.