Roots of Evil
Oakvale - yozlaşmış canavarlar tarafından kuşatılmış bir köy. Kaçış hâlindeki mülteciler, orman ruhu olan Leshy'den şüpheleniyor ve onun yok edilmesini istiyor. Ormancı farklı düşünüyor ve kahramanımıza daha barışçıl bir yol bulması için yalvarıyor. Ivan, insanların öfkesine mi boyun eğecek, Ormancı'nın yalvarışına mı kulak verecek yoksa Leshy'nin kaderine tek başına mı karar verecek? Bir yandan kendi yan görevlerinde fabl kahramanı Kuma Lisa, Süs Eşyacı Çocuk, ve Borç Camgözü Gigi gibi hayat dolu karakterlerle yolu kesişirken, bir yandan gitgide çoğalıp yayılan yozlaşmışlığın yolunda durabilecek kadar güçlü mü, öğrenin.