Roguebook - Fugoro, Merchant of Wonders Xbox One
Adı maceracı, koleksiyoncu, korsan kaptan ve kurbağa hırsız olarak kötüye çıkmış Fugoro, gizemli bir tritondur ve Roguebook'u saran felaketin sorumlusudur. Hazinelerle ve sihirli paralarla dolup taşan büyük bir sırt çantası taşır ve düşmanların üzerinde iz bırakmak için kullandığı asasıyla şaşırtıcı bir şekilde çeviktir. Yeni desteler oluşturmak ve Roguebook'u parçalayacak kombinasyonları keşfetmek için Fugoro'nun kartlarını diğer kahramanların kartlarıyla birleştir. * Kilidini açacağın eşsiz bir hazineye, kabiliyetlere ve süslemelere sahip yeni bir oynanabilir kahraman * Fugoro'nun eşsiz mekaniğinden en iyi şekilde faydalanan 50'den fazla yeni kart: sihirli paralar, işaretler ve çeviklik * Tamamen seslendirilen ve animasyonla canlandırılan Fugoro, macera boyunca etkileşime girer ve Roguebook efsanesine dair daha fazla şeyi ortaya çıkarır Harikalar Taciri Fugoro'nun eşsiz hazinesi, Sihirli Asadır: Fugoro'nun her turda gerçekleştirdiği ilk saldırı +5 güç üretir. 1. bölümü tamamlayarak Harikalar Tüccarı Fugoro'nun kilidini aç. Onu almak için bir sonraki turunda üs kampında onunla konuş.