Destelerini üç özel kart sırtı ve 10 özel alternatif kart çizimi ile özelleştir. - ''Krog'' kart sırtı: Edinmek için Krog Kralını alt et. - ''CAP-10'' kart sırtı: Edinmek için CAP-10'ı öldür. - ''Roguebook Fatihi'' kart sırtı: Edirmek için Roguebook'u bir kez tamamla.