Rock of Ages 2: Classic Pack
Aksiyona geri döndü! Classic Pack, Smiley kayası ve Sisyphus oyun içi avatarın yanı sıra savaş alanınızı ve birimlerini süslemek için 3 yeni ordu afişinin de dönüşünü simgeler!