Rivals of Aether: Sylvanos and Elliana
Rivals of Aether'e yönelik bu iki paketli İndirilebilir İçerik ile orijinal karakterler Sylvanos ve Elliana olarak oynayın. Ormanın Kalbi olan Sylvanos, toprağı temsil ederken Hava Cephaneliği olan Elliana havayı temsil eder. İndirilebilir içerik, oynanabilir iki savaşçıyı da beraberinde getiriyor.