Rites of Spring Paketi
Bu canlı Rites of Spring zırhı giyenle bir bağ oluşturmak için kıvrılır. Gelecek sezonun gelişini kutlarken, aynı zamanda üzerinizde oldukça harika görünür. İçerik: - 5.400 Platin - "Bahar Ayinleri" zırh kostümü (kask, göğüs, kollar ve bacaklar)