Rise of the Tomb Raider Sezonluk Kombine
Rise of the Tomb Raider Season Pass yepyeni içeriklerle güncellendi. Yeni "Blood Ties" hikayesinde Croft Malikanesini keşfedin ve "Lara's Nightmare"da malikaneyi zombi istilasına karşı savunun. Çevrimiçi İşbirliğine Bağlı Dayanıklılık modunda bir arkadaşınızla zorlu koşullara göğüs gerin ve yepyeni "Extreme Survivor" zorluk derecesinde oynayın. Bununla birlikte Tomb Raider III'ten esinlenilen bir giysi ve silahla beraber 5 klasik Lara görünümü sizleri bekliyor. Mevcut DLC'de yer alan Baba Yaga: The Temple of the Witch ile kadim bir dehşeti barındıran yeni bir mezarı keşfedeceksiniz. Cold Darkness Awakened ile dalga dalga üzerinize gelen hastalıklı yaratıklarla mücadele edeceksiniz. 12 giysi, 7 silah, 35 Keşif kartı ve çok daha fazlasıyla ödüllü Rise of the Tomb Raider için bu eksiksiz DLC koleksiyonu sizi bekliyor.