RiMS Racing : Japanese Manufacturers Package Xbox One
Japon Üreticiler Paketi; Honda, Kawasaki, Suzuki ve Yamaha motosikletlerini yükseltmek için envanterine eklenecek 76 yedek parça, kaplama ve sürücü kıyafetlerini içerir. - Honda: 1 resmi kaplama + CBR1000RR ABS 2019 için 10 Performans parçası - Kawasaki: 1 resmi kaplama, 1 sürücü kıyafeti + Ninja ZX-10RR 2019 için 10 Performans parçası - Suzuki: 1 resmi kaplama, 1 sürücü kıyafeti + GSX-R1000R 2019 için 10 Performans parçası - Yamaha: 1 resmi kaplama, 1 sürücü kıyafeti + YZF-R1 2020 için 10 Performans parçası Parçalar, ayrıca 16 Pirelli ön lastiği ve 16 arka lastiği ve tüm Japon motosikletleri ile uyumlu 4 Brembo Stylema ön fren kaliperlerini içerir.