Avrupalı Üreticiler Paketi; Aprilia, BMW, Ducati ve MV Agusta motosikletlerini yükseltmek için envanterine eklenecek 76 yedek parça, kaplama ve sürücü kıyafetlerini içerir. - Aprilia: 1 sürücü kıyafeti + RSV4 1100 Factory 2020 için 10 Performans parçası - BMW: 1 sürücü kıyafeti + M 1000 RR 2021 için 10 Performans parçası - Ducati: 1 sürücü kıyafeti, 1 Siyah kaplama + Panigale V4 R 2020 için 10 Performans parçası - MV Agusta: F4 Claudio 2018 kaplaması + F4 RC 2019 için 10 Performans parçası Parçalar, ayrıca 16 Pirelli ön lastiği ve 16 arka lastiği ve tüm Avrupa motosikletleri ile uyumlu 4 Brembo Stylema ön fren kaliperlerini içerir.