Aynı zamanda Sakhir Uluslararası Pisti olarak da bilinen Bahreyn Uluslararası Pisti, en büyük motor sporları müsabakalarının bazılarına ev sahipliği yapan oldukça modern bir yarış pisti. 5.412 kilometrelik uzunluğunu, bir dizi kısa düzlük ve ağır virajlar oluşturuyor. Bu da sadece süratten öte, yapılan hız değişiklikleri ve virajları alma hassasiyetinin önemini vurguluyor.