RIDE 5 - King of the Hills Pack
RIDE 5 - King of the Hills Pack, Şunları içerir: - Ducati Monster Plus (2021) - KTM 890 Duke R (2021) - MV Agusta Rush 1000 (2021) - Triumph Speed Triple RS (2020) - Vyrus Alyen (2020) - Pist: Stelvio Triumph'ın baş tacı Speed Triple RS, üç gövdeli, 150 beygir motor ile yenilendi: Virajları almak için mükemmel! KTM 890 Duke R, namıdiğer "süper neşter", virajlarda olağanüstü denge sunarken Monster Plus, bildiğimiz gibi Ducati markasını daha da sade bir görüntü ile yansıtıyor. MV Agusta ve Vyrus tarafından sunulan sınırlı sayıda iki model: Sırasıyla 300 modelin üretildiği Rush 1000 ve sadece 20 modele sahip Alyen. Stelvio'nun meşhur dağ geçidinden ilham alan dar virajları ve dik yokuşları aşmak için tamamen hafif, hızlı ve ideal motorlar. Nefes kesici manzaralara kapılmaya hazır ol! Bu DLC, RIDE 5 - Season Pass'de yer almaktadır.