RIDE 5 - Free Pack 06
RIDE 5 - Free Pack 06, şunları içerir: - BMW R 1250 R (2019) - Triumph Speed Triple (2005) Free Pack 06 ile kalıpları yık! Günümüzün canlı sade motosikletlerinin öncüsü olan Triumph Speed Triple, 1050 cc'lik üç silindirli bir motorla birlikte kompakt, esaslı bir tasarıma sahiptir. BMW R 1250 R, virajlardan rüzgar gibi geçmen için tasarlanmıştır. Bu motosiklet minimum frenleme, giriş ve çıkış süreleriyle 136 beygir gücünü sonuna kadar kullanmanı sağlar!