RIDE 5 - Dreamer's Garage Pack
RIDE 5 - Dreamer's Garage Pack, Şunları içerir: - Aprilia RSV4 Factory E5 - Endurance Modified (2021) - BMW S 1000 R (2020) - Ducati V4 SP (2021) - Mondial Piega (2001) - MV Agusta Superveloce 800 (2021) - Pist: Nevada Ormanda hızlı mesafeler, dağlarda dar virajlar: Aprilia'nın dayanıklı olması için özel olarak modifiye edilmiş RSV4 Factory E5 aerodinamiği ile Sierra Nevada vadileri boyunca kıvrılan bir parkurda yarış. Ya da süper spor ruhuyla bir roadster'ın benzersiz stilini birleştiren heyecan verici BMW S 1000 R aracını tercih et. Ducati V4 SP heyecanını yaşa: Her zamankinden daha hafif ve seni pistte zirveye çıkarmak için mükemmel. Son olarak sınırlı sayıda üretilen 2001 Mondial Piega'nın ayrıcalıklı sürüşünün keyfini çıkar veya 70'lerdeki yarışları anımsatan nostaljik MV Agusta Superveloce 800'ün karşı koyulmaz retro cazibesini deneyimle. Dreamer's Garage Pack, herkesin sahip olmayı hayal ettiği motorları koleksiyonuna ekliyor! Bu DLC, RIDE 5 - Season Pass'de yer almaktadır.