Resident Evil 0 Kostüm Paketi 4
Bu paket Rebecca için orijinal Resident Evil'den klasik S.T.A.R.S. 1996 kıyafeti ve orijinal Resident Evil 0'dan daha önce hiç görülmemiş prototip kıyafeti içerir. Not: Kostümler tam paket şeklinde de mevcuttur; lüten almadan önce önceki alışverişlerinize bakın. Kostümler oynanabilirliği etkilemez. Durum ekranındaki Kişisel bölümünden Valiz'i kullanarak kostümü değiştirin.