Remnant Resistance Paketi
Lara'ya hiç kaynak kullanmadan yaralarını sarma şansı veren "Remnant" kıyafeti, "Moon Shadow" Ağır Tabanca görünümü ve Lara'ya ateşli silahlara karşı ekstra hasar direnci veren nadir "Bullet Resistance" kartı.