Relics of Zaron – Stick of Truth Kostüm ve Avantajlar Paketi
Relics of Zaron – Stick of Truth Kostüm ve Avantajlar Paketi ile the Stick of Truth için verilen büyük savaşı anın. Kral, Prenses Kenny ve Büyük Büyücü Cartman kostüm setleri ile efsanevi kahramanların giysilerini giyin. Wreath of Elf Ears ve Alien Probe Mk. II ile geçmişten kalan efsanevi yadigarları kullanın.