Reentrance BGM
PAC-MAN Championship Edition DX ana menüsü "ENTRANCE", uzatılmış sürümü ile oynanmak için artık seçilebilir durumda. Orijinal versiyonu daha sakinken, uzun versiyonda ise tempo oyunun çılgın yapısına uyum sağlayarak hızlanır. Parça basit bir şekilde başlarken sonunda farklı bir tarzla biter.Eklentinin içinde All You Can Eat Eklenti Paketi ve Sürümü de bulunur.