Realm Royale Bass Drop Paketi
Realm Royale Bass Drop Paketi ile müzik asla durmayacak! Bass Drop Skydive ile partiyi başlat ve Technomancer Mage ile düşmanlara vur patlasın çal oynasın. Neon Booster hoverbike bineği ile savaşa dalarak Boosted animasyonlu spreyini kullan! Eğer yıkılırsan ve müzikle karşılaşmaya henüz hazır değilsen Beat Boks tavuk ile kaderinden kaçmaya başla! Bass Drop Paketi şunları içerir: Technomancer Mage Görünümü Neon Booster Bineği Beat Boks Tavuk Görünümü Bass Drop Skydive Boosted Animasyonlu Sprey Realm Royale'da bir sınıf seçtikten sonra ölümcül silahları ve güçlü yetenekleri toplayarak kendi Şampiyonunu oluşturursun. At sırtında bir fantezi dünyasını keşfet ve oyunu değiştiren efsane silahlar üret. İlk 100 kişilik fantezi Battle Royale oyununda hayatta kalabilecek misin?