Ravishing Raelynn - Awesomenauts Assemble! Kostümü
Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Raelynn için bir kostümü açacaktır. Henüz bu karakteri açmadıysanız, bu kostümü satın aldığınızda karakter otomatik olarak açılacaktır.