Rainbow Six Extraction - Zehirli Dokunuş Paketi
Evrensel Zehirli Dokunuş ve Kurtarıcı silah kaplamalarını, Zehirli Dokunuş başlığını ve üniformasını (Alibi'a özel) ile birlikte Çene Kıran ve Koruyucu Melek uğurluklarını aç. Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction Deluxe Sürüm satın alınarak bu içerik elde edilebilir.