Railway Empire - France
İmparator III. Napolyon'un sürgünün ardından Fransız monarşisi ikinci kez çökerek yerini Üçüncü Cumhuriyete bırakmıştır. Railway Empire - France DLC'sinde ülkenin endüstriyel geleceği sana bağlı. İster militarist bir general ile yeni bir savaşa hazırlık için Fransa sınırlarının güçlendir, istersen de bayındırlık bakanına ülke altyapısında ve çalkantılı yeni "Eyfel Kulesi" projesinde yardımcı ol.