RAGE 2: 1100 RAGE Coins (PC)
1100 RAGE altını al. Bu oyun içi para birimini kullanarak RAGE 2'de kozmetikler, gereçler ve başka yeni içerikler alabilirsin. Neler varmış görmek için RAGE 2 oyun içi dükkânına bir göz at.