Pure Farming 2018 - Keçi
Tarım faaliyetlerinizi çeşitlendirin, ABD Montana'da keçi yetiştiriciliğine başlayın! Ağılları inşa edin, genç oğlakları alın, besleyin, büyütün ve satarak kar edin. Çiftliğinizde besicilik işine yeni bir boyut katın.